Spring til hovedindhold

Forslag

Svindel ved køb af vare eller ydelse

Du er ved at anmelde svindel i forbindelse med køb af en vare eller ydelse, som du ikke har modtaget.

Brug dit NemID, og gem al dokumentation – også efter du har sendt din anmeldelse.
Hav følgende oplysninger parat
Det kan fx være mærke, model, farve og andre oplysninger, der kendetegner varen eller ydelsen.
Det kan fx være bruger-id, Facebook-profil, adresse, telefonnummer, e-mailadresse o.l.
Det kan fx være et skærmprint af din MobilePay-kvittering eller din kontooverførsel via netbank. Det kan også være adressen, hvor I mødtes, hvis du betalte kontant.
Det kan fx være skærmprint af tekstbeskeder, e-mails eller Facebook-korrespondance.

Max 4 mb pr. fil

Hvad sker der, når du har anmeldt?
Kvitteringen vil bl.a. indeholde et journalnummer, som du bedes oplyse, hvis du senere henvender dig om din anmeldelse. 
I politiet bestræber vi os på at behandle din anmeldelse så hurtigt som muligt. Vi modtager imidlertid mange anmeldelser om økonomisk svindel på internettet, så vi kan ikke på forhånd sige, hvornår din anmeldelse vil blive behandlet.

Anden it-relateret økonomisk svindel

Vil du anmelde andet end svindel ved køb, leje eller salg, fx phishing, identitetstyveri, ransomware eller misbrug af dine betalingskort?

Ja
Afvis cookies