Spring til hovedindhold

Forslag

Ansøg om betalingsløsning

Ansøg om at få din bøde nedsat, at få betalingen udsat eller at betale via en afdragsordning. Din ansøgning er først sendt, når du har modtaget en kvittering.

Hav følgende parat

NemID

Journalnummer

Bilens registreringsnummer, hvis du er blevet blitzet

Spørgsmål og svar
Hvis du ikke har NemID, kan du i stedet ringe til Bødeafdelingen for at ansøge om en betalingsløsning. Se kontaktoplysninger
Hvis du henvender dig på vegne af en anden person, skal du ringe til Bødeafdelingen i stedet for at udfylde blanketten digitalt.

Du skal dog være opmærksom på, at vi skal have et samtykke fra den person, som du henvender dig på vegne af, før vi kan behandle sagen med dig. Samtykket kan ske mundtligt over telefonen, hvis I sidder sammen, eller skriftligt via e-boks. 
 

Send samtykkeerklæring via e-boks

Vi bestræber os på at behandle ansøgninger om betalingsløsninger i løbet af 7 hverdage. I perioder med spidsbelastning og ferie kan der gå længere tid.

Så snart vi har behandlet din ansøgning, sender vi afgørelsen til din e-boks sammen med oplysninger om betalingen.

Hvis du skal have slået flere bøder sammen, kan du selv vælge, om du vil ringe til bødeafdelingen eller benytte selvbetjeningen på denne side.

 

Hvis du vælger at benytte selvbetjeningen, skal du indsende én blanket pr. bøde. Du skal indsende blanketterne for alle dine bøder på den samme dag, så vores system kan koble sagerne sammen.
Se kontaktoplysninger

Kontakt bødeafdelingen

Vi sidder klar til at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål til din bøde eller brug for vejledning om betaling

Se kontaktoplysninger