Spring til hovedindhold

Forslag

Midt- og Vestjyllands Politi

Nyhed

27. august 2020 09:12

Værtshus overtrådte forsamlingsforbuddet

Midt- og Vestjyllands Politi måtte onsdag aften lukke et værtshus i Herning. Der var omkring dobbelt så mange gæster som det tilladte antal.

Et værtshus i Herning havde onsdag aften lukket alt for mange gæster ind. Da vores patrulje kiggede forbi, var der omkring dobbelt så mange som det tilladte antal jf. COVID-19 reglerne. Patruljen måtte derfor lukke værtshuset, sende gæsterne hjem og sigte ejeren af værtshuset.

Coronavirusset er fortsat iblandt os, de særlige regler og retningslinjer gælder stadig, og politiet ser med stor alvor på de tilfælde, hvor reglerne brydes. 

Ejeren af værtshuset i Herning erkender at have overtrådt forsamlingsforbuddet. Han kan nu se frem til en bøde i omegnen af 10.000 kroner.
 

Pressekontakt

Telefon: 51731906
 

22. juni 2026

Midt- og Vestjyllands Politi

Fire nye anholdelser relateret til aktuel konflikt

Fire mænd i alderen 18 til 22 år er anholdt og forventes klokken 12.00 i dag, mandag den 22. juni 2026, fremstillet i grundlovsforhør ved Retten i Herning.

19. juni 2026

Midt- og Vestjyllands Politi

Udenlandske fartsyndere lægger millioner i statskassen

41 millioner kroner - så mange penge har udenlandske bilister på halvandet år lagt i statskassen, efter Politiets Administrative Center har fået bedre mulighed for at sende bøder til fartsyndere uden for landets grænser.

18. juni 2026

Midt- og Vestjyllands Politi

Fire udlændinge varetægtsfængslet for tyveri af entreprenørmaskine

Onsdag blev fire polske mænd varetægtsfængslet for at have stjålet en minilæsser fra en byggeplads i Silkeborg.