Søg
Menu
Luk
Forslag
Har du købt, solgt eller byttet en vare eller ydelse, som du ikke har modtaget, eller lejet en bolig, som du ikke kan gøre brug af?
Er der overført penge fra din bankkonto (netbank) eller foretaget ukendte betalinger med dit betalingskort?
Har nogen kontaktet dig med det formål at få dig til at udlevere dit MitID, betalingskortoplysninger eller dine personlige oplysninger?
Er dit MitID eller andre personlige oplysninger blevet brugt til at optage forbrugslån, oprette abonnementer eller andet?
Er der foretaget ukendte overførsler fra din betalingsapp?
Er du blevet lokket til at foretage en investering, som viste sig at være falsk?
Har du været udsat for bedrageri i forbindelse med indledning af en relation online via datingsites eller sociale medier?
Har nogen optaget et forbrugslån i dit navn, har du optaget et lån, som viste sig at være falsk, eller har du lånt penge ud til en person, som oplyste falsk identitet?
Er din computer blevet låst eller blokeret, og du skal betale et beløb for at få den låst op?
Påstår en ukendt person at være i besiddelse af belastende billeder af dig eller information om genstande, som du har efterlyst?